Monday, January 16, 2012

love ur dignity


i ve fren.i love my frens.im realy luv them.bcos of them,i know varity life of live.

emm..act dis entry is nop abot fren but i hope my frens read dis entry cos i want they know that i luve them so much..(stop r jiwa2)ihikk..

hari tu aku ade lepak ngam sorg dak kecik,agak cute r..

kakak:emm,dtakdirkan kite boleh plih antre syurga o neraka,mane adik nk plih?

adik:ala kakak nim,msti r adik nk masuk syurga.if tanye sume org y b'akal pun,diorg akn jawb nk masuk syurga..

perbualn tu mnyebabkn ak terpk sesuatu y sgt smple p sgt susah nk dpt..

bile ditanye ttg syurga 0 neraka..masing2 akn taw y syurga tu tempat y sgt bhagia n indah n awesome..

but bile dsebut neraka sume 0rg akn nmpk tmpt y pnas,ngeri,scary n w0rst venue..

n paling xleh deny,xde org pun sanggup ke neraka rite?

sampai ade ayt kuar ginim"ye r,aku jhat,aku hina,xlayak ke syurga"

mmg sume 0rg nk ke syurga p nape jarang 0rg b'usaha utk ke syurga?nape dunia jugak dtgn n akhirat d kaki..

nauzubillahhiminzalik..

nape pkai tudung tapi baju lengan pendek mnjadi fesyen skrg?sedey sgt bile tgk wanita cantik pkai cenggitu..rs mcm nak tegur tapi sy akui,dri ni belum ckup ilmu utk b'hujah..

papepun,jge r aurat..perkare pling b'nilai dalm hidup se0rg muslim..

credit to{tque}

1 comment:

Niena Sofea said...

Niena ada buat GA , lebih 51 hadiah menarik untuk dimenangi .. Jom join !
http://nienasofea.blogspot.com/2012/01/exclusive-giveaway-by-niena-sofea.html

linkngena


glitter-graphics.com Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

skyline

skyline

lagu