Sunday, July 11, 2010

~rerajin m0de~


Salam..

Aieyy..

Ell0ww..

Ahaksss…

P0int dah ade,p camne nak start ea..

termenunG jap..

nak st0ry ttg 3 pmandu taxi..

~cab 1~

Ak naik cab ni kat greenw0od kul 5am pas naik bus dr ganu..ak shAre tambang dgn 3 org stdnt uia.muke kit0rng mmg xyah ckap r,muke xckup td0w.p nak djadikan cite,pakcik taxi tu ckp n0n-st0p..ms ye ckap ak byangkn cite PAPADoM..camne afdlin terlalu sygkn ank gadisnye..mcm tu r pkcik tu crite camne ye sygkn anknye,,smpaikan ye btaw y ye xbg ank ye naik taxi lain slain taxi ayh ye.pkcik tu xbli sc0oter y dminta anknye c0s pkcik tu kate ye takut ank ye jtuh n t’calar.n akn jtuh r saham ank ye..pkcik tu nasiht kat kami jgn naik taxi y tinted..byk gak nasihat ye pd kami y hanye mampu bg resp0n yup,ermm,tq..tmbang taxi slpas dbhagi 4=rm3.50/pers0n

~cab 2~

Selpas k0songkan brg2 dlm beg y dbw dr ganu,ak trus mnuju ke sentul by CAB..duduk je dlm cab tu,pkcik cab trus bgtaw y german mnang vs Uruguay..ak juz emm..pkcik tu kate lg,xptut kam jrman kalah ngam Holland..ak juz kte,dah dpt duit billi0n,xmenang pun xpe..pkcik tu mcm kagum bile ak kte camtu c0s ye tnye h0w d0 u n0e?fr0m my abah..ye pun cite ttg sirah,ttg psych0 ttg sciences..t0 me,he has many kn0wledge as taxi’s driver.b0rak punye b0rak,bru r ak taw ye tu dh pencen fr0m akauntan n ye tlg anknye y skrng msuk sepital c0s denggi..ak juz emm..xcye sgt..tambang=rm16

~cab 3~

Paksu..tu r pnggilan tu pkcik taxi y b’jiran ngam ak.abah y bg n0 paksu..

Agak best c0s paksu ni byk b’cerite gak.ye dulu t0urist guide kat langkawi n singap0re.sgt best ye cite tmpat2 best kat langkawi..kena p ni..hehehe..taxi tu ank ye punye..s0,ye bw juz suke2.syukur ad taxi paksu sbelah umah c0s byk gak brg y nk bw g uia ni..tq paksu..tambang=rm15.

feelinG sebenar..

*sgt takut nak face new sem full new challengE..chay0o..

*sgt sedih c0s g uia w/0ut my pndrive n b0yfie(mp3)..my faulT c0s missplace..xsmpat nk cri..

*sgt gumbire dpat jmpe kaq fazi,kaq tengku,kaq ina,kaq jihan,sue n sume kawn2 y layann..

*sgt letih kena kemas brg..^_^



4 comments:

seepot seedot said...

nice story....

nk mtak izin copy entry manusia biasa tu...surat tu,boleh?

minico0per said...

blh jew..tQ..

seepot seedot said...

sama-sama...

ghunters-ilm said...

terbaik.. akak pun pnt tapi berbaloi baloi2x
kan???

linkngena


glitter-graphics.com Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

skyline

skyline

lagu