Friday, January 8, 2010

keganuan

aku smpai ganu kul5pg td..aku t'lajak td0w n t'pkse sushkan ummi amek aku kat bnd0..truknye aku...aku dah t'bgun kat sura,p aku td0w mula..aku slalu camtu..dush3..
samntre aku tngGu umMi,aku tgk r keadaan skelilng.n tgk muke2 baru bgun td0w org len n glagat di0rng tnggu org amek....hehehe..amb0 kakak,syuke ea..n aku tgk kegigihan pmndu keta sewa..ala,aku lupe istilah keta tu..
emm..tbe2 sbuah m0to st0p dpan aku,aku tgk je m0to tu..p2 ank ye dtg dgn bawa beg trus ltak beg n salam ayh ye..p2 ye suh ayh ye duk blkang n ye bawa m0to..aku smpai skrng ingt plat m0to ye..hehehe..p aku t'kesima dgn tndakn tu c0s aku tgk org len d0p g2 n aku sndirik d0p g2..aku salam bile dah smpai umah..teruknye aku..

p's0alan tuk dri aku,nape aku msti nk blik ganu s0kmo??





5 comments:

MeMyselfIsAllahslave said...

eh kak,
biar betik kakak salam umi bile smpai umah..
eh bukang ke kite masuk je kete terus salam sume hok ade dlm kete tuh?

plek ngak, amnesia ke kak weyh!

minic0oper said...

yup,kat umah bru salam..kdg2 jew slm dlm keta..c0s msuk keta trus cite g2 ginim..

Anonymous said...

p's0alan tuk dri aku,nape aku msti nk blik ganu s0kmo??

-> doh tu.. nikoh la ngan orang jauh2 sket.
haha~

:manusia

Areej Torla said...

p's0alan tuk dri aku,nape aku msti nk blik ganu s0kmo??

--> jd gane blk sokmo pon...boleh juppe family...eratkan silaturrahim...hilangkan stress..hehe... :)

simpleLady said...

aku tau...sebab ada pkwe kat ganu...hahaha...

linkngena


glitter-graphics.com Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

skyline

skyline

lagu