Monday, June 29, 2009

alAh membeLi,menang memaKai..

sAtu perubAhn y ak persan ttg dri aku lepas blik dr uk ye lah,ak dah pndai berjImat smase mmbeli..dUlu ak beli brg ckit je c0s k0non nk b'jimat p bile dah byar mmg akn lebih rm20 r..padhal ckit jew..p sejak ak selalu ikuT abg sepu n kaq areej g bli brg dap0 n ak tgk cre di0rng plih brg..s0,bile nk byar still under budget..s0,td ak p mydin s0rng2,g bli brg dap0 ckit smentre tnggu nuruL hbis tuisYen.. 1sTly,ak cri makar0ni..byk gak brand n hrge len2..1 bnde y ak persn,kuantiti same p hrge len..ak pUn pk watpe ak amek hrge mhal sdangkn bntuK makar0ni tu same n brand pun same standard je ak rse..we ve ch0ice so we decide iT..

aKu hepi sgt,wal0pun xdpt mkn duriAn,ak dapt tmp0yak durian y sedap sgt2 dr 0pah..ak xsuke sgt temp0yak,p bile rse y 0pah punye..pergghh...mmg bikin gilak..gracias 0pah..sYAng 0pAh..

4 comments:

ibnuazzam said...

rugila xmkn durian sbb kebun sy ada kat bukit puteri bg rm10 dapat 1 longgok hahahhaha

minico0per said...

keBun kAt bukit pUteri??ye r sangt..dpt free eh gak..hampehh

...tO GoD wE bELonG.. said...

sape duk mkn durian kat umah ak?cepat2 kenal pasti..sape kah gerangn duk excited mkn durian..keke

minico0per said...

ngAdew r mu ni..bekhand kam..

ye r..tque t0 ur ayah n ma..hehehe..cayaa r..

linkngena


glitter-graphics.com Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

skyline

skyline

lagu