Showing posts with label 0nar idup. Show all posts
Showing posts with label 0nar idup. Show all posts

Saturday, October 22, 2011

i am nature l0ver...

  aiyyy...dah lame saya tak membebel kat sini...xde mase?tipu..Allah dah bg kite 24jam 0k..cukup jew..malas?s0rt 0f r..ahaksss..xde idea?banyak sgt idea p express them by lisan..ahaksss..


 ok2,related ngam tittle entry kali nim..act,16hb oct0ber i was j0ined IIUm v0lunteer went t0 pr0gram named "'Sukarelawan Siswa Alam Sekitar IPTA 2011"


kami kena tanam p0kok bakau dlam lumpur..ni special baka punye sbab tu kena ditanam..perghhh,the amazing part mase kena meyelam dalam lumpur utk tanam p0k0k tu..1 p0kok 1 student..pr0gram ni dsertai 9 ipts rasenye..papepun,mmg s0nok r...terbaikkk..









Tuesday, May 31, 2011

~first time~

pe aku nak cite ni msti hal biasa utk 0rg len..p bg aku sgt r luar biasa c0s dis is my 1st time..
emm..1stly aku sgt teruja c0s dpt drive dr kl ke trg..aku bru taw nape slame ni abah xbg aku drive dr highway g0mbak smpai hghway kaarak...mmg triller r jalan kat highway tu lbih2 lagi kat genting sempah..perghh,xtekan mnyak pun dah mcm tekan mnyak..mmg mantap r drive area tu..p/s:jgn tgk side mirr0r kat area tu k..hehehehe..




n da 2nd thing dat i wanna share here is..t0day(31/5/2011),i g0t my 1st payment as a part timer..alhamdulilllahh...syukur sgt2..selame ni aku sgt liat nk keje wal0pun part time..but ntah r tbe2 aku rs i must d0 sumtnx..xkn nk study je,lgpun aku dah xwape xtif dlm club..sgt s0n0k dpt pegang duit sndiri..n bru aku rs sgt b'nilai duit tu c0s aftr i g0t my salary,i went t0 giant.n f0r da 1st time i didnt buy anythng alth0ugh i ve a l0t 0f cash in my hand!!!..brav0 r kakak..btw,pngalamn tu satu bnda y sgt b'nilai..daebak!!!





Friday, August 13, 2010

baby itu..


aku baru lepas tgk baby kawn aku..Subhanallah,sgtla c0mey..geram aku tengok..smakin xsb0 nak tnggu sarah blik n baby b0y k.areej kuar..
#kawaieyy..xbhagia ke tgk baby y bhagia..#

emm..disebalik kegumbiraan ak tgk baby2,tibe2 ak agak t'sentap dgn berita buang bayi y smakin menjadi2..sapnjng ramdahn ni ak byk lepak kat lib n sempat r bace paper..
Ya Allah,skitnye ati aku tgk bayi y t'buang..nape jdi gtu??uwaaa..!!!
ak sgt xsuke fenomena y sgt menyadiskan tu..bayi y kena buang sah2 la dr hbungn y xhalal..Astghfirullah..
mane perasaan kemanusiaan di0rng ni??

#saje xnk letak y teruk2 c0s xsmpai ati nk tgk gmbo baby y dah mninggal dgn dahsyat lame2#

sume ni b'laku dr zina..mule2 kaple,lepas 2 dating,lepas tu pegang2,lepas tu..arghh..b0dohnye manusia dlam kemajuan teknologi skrng..nape khidupn barat b'jaye kuasai pmikiran org melayu skrng??nape??
nape k0rng degil n xnk dgr kate y COUPLE Is HARAM!!!


st0pla jd manusia yang kejam..pleaseee...


linkngena


glitter-graphics.com Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

skyline

skyline

lagu